Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

Στιγμιότυπα από τις πρώτες μας μέρες στο νηπιαγωγείο


Οι πρώτες μας μέρες στο νηπιαγωγείο είναι μέρες προσαρμογής, γνωριμίας με τους συμμαθητές, το χώρο, τα υλικά, εξερεύνησης των δυνατοτήτων και ...και ...και όχι μόνο...Στιγμιότυπα από τις τόσο μοναδικές, πολύτιμες και αυθεντικές αυτές μέρες των μικρών μαθητών στο περιβάλλον του νηπιαγωγείου μας ακολουθούν...


Υπάρχουν πολλά πράγματα που μου αρέσουν σ΄εμένα,

Λατρεύω το υπέροχο τεράστιο χαμόγελό μου,



Μου αρέσει πολύ να είμαι χαρούμενος

 και χαμογελαστός-γιατί αυτό μοιάζει

 να κάνει και τους άλλους χαρούμενους

και χαμογελαστούς




Όταν είμαι καλός με τους άλλους

νιώθω καλά με τον εαυτό μου



Πάνω απ’ όλα,

ελπίζω να συνεχίσω



να είμαι

ο   ε α υ τ ό ς  μ ο υ 



Κανένας μα κανένας στον κόσμο

Δε θα μπορούσε να είναι εγώ 



Καλύτερα απ΄ ότι  ε γ ώ!

Αποσπάσματα από το βιβλίο «Πόσο μ’ αρέσει ο εαυτός μου»,Τρέις Μορόνι,εκδ.Μεταίχμιο

































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου