Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Πώς γίνεται ένα ψάρι να μην...ξέρει να κολυμπάει;

Μπορεί μια ιστορία,ένα παραμύθι ή η αφήγηση των περιπετειών ενός ...ψαριού που δεν...ήξερε να κολυμπάει!!! να αγγίξει τον πολύ μικρό αναγνώστη και με ποιο τρόπο να τον ωφελήσει;

(απόσπασμα από τον Οδηγό της Νηπιαγωγού,σελ.106)
"Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην ψυχική ισορροπία και στην καλλιέργεια των παιδιών.
Οι μικροί ηλικιακά λογοτεχνικοί ήρωες ενταγμένοι στο πλαίσιο ιστοριών,με υποθέσεις ελκυστικές και συχνά ευρηματικές,μέσα από μια ποικιλία θεμάτων,μπορούν πράγματι να αποτελέσουν για τον πολύ μικρό αναγνώστη μια Χώρα θαυμάτων,όπου το θαύμα συντελείται στην ψυχολογία αυτού του ίδιου του παιδιού:η σταδιακή αναγνώριση από μέρους του των δυσκολιών και των καταστάσεων που βιώνουν οι λογοτεχνικοί ήρωες και που αντανακλούν και τις δικές του εσωτερικές διεργασίες,τον ανακουφίζουν ψυχολογικά,ενώ παράλληλα τον διεγείρουν λογοτεχνικά." Κανατσούλη,2004




Ένα μικρό ψαράκι αποφασίζει να αφήσει τη γυάλα του γιατί βαρέθηκε τη μοναξιά. Όλα όμως είναι τόσο διαφορετικά στη λίμνη! Ούτε καν να κολυμπήσει δεν μπορεί. Στο τέλος όμως... βρίσκει τη δύναμη μέσα του να ξεπεράσει τις ανασφάλειες και τους φόβους του και να αφομοιωθεί από το φυσικό του περιβάλλον.

Ας διαβάσουμε λοιπόν ελεύθερα στους μικρούς μας φίλους για 

και ας θαυμάσουμε μαζί τους τη μαγεία,την αρμονία και την τελειότητα της φύσης,παρακολουθώντας τη
ΖΩΗ ΣΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου