Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας


                Σήμερα πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη για τη φετινή σχολική χρονιά στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πύργου.


Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Είχαμε την ευκαιρία να περιηγηθούμε στις αίθουσές του και να γνωρίσουμε τους αρχαίους θησαυρούς του τόπου μας,

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

της τόσο πλούσιας σε αρχαία ευρήματα Ηλειακής γης,

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

με τη συνοδεία του αρχαιολόγου της Εφορείας  Αρχαιοτήτων Ηλείας κ. Χρ. Τσαγκαρούλια, 

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας


Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

ο οποίος με ιδιαίτερη αγάπη για το επιστημονικό του αντικείμενο

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

αλλά και μεταδοτικότητα κι ευαισθησία προς τους μικρούς μας μαθητές κέρδισε την προσοχή και το ενδιαφέρον όλων μας.

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Ανάλογες αναρτήσεις  με υλικό από προηγούμενες χρονιές  μπορείτε να επισκεφθείτε και να δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ.

Το 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Πολύ ενδιαφέρον υλικό βρήκαμε και χρησιμοποιήσαμε μέσα στην τάξη πριν την επίσκεψή μας από το σύνδεσμο http://pro-sxolika.blogspot.com/2013/04/blog-post_6.html?m=1

Με αφόρμηση αποσπάσματα από την περιπέτεια του μικρού Νικόλα και των συμμαθητών του  κατά την επίσκεψή τους στο μουσείο,συζητήσαμε και θέσαμε τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε όταν βρισκόμαστε σε αυτό το χώρο,τι πρέπει να σεβόμαστε και γιατί.



Αυτούς τους κανόνες τους ζωγράφισαν τα παιδιά σε φύλλο εργασίας.
Όμως, ο μικρός επισκέπτης ενός Μουσείου εκτός από κανόνες και  υποχρεώσεις έχει και ...δικαιώματα,τα οποία ελεύθερα μπορούμε να κατεβάσουμε από το ηλεκτρονικό βιβλίο
 " Τα 10 δικαιώματα του (μικρού) επισκέπτη ενός Μουσείου" 
Περιλαμβάνει δραστηριότητες  που απευθύνονται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος των βιωματικών αυτών δραστηριοτήτων είναι να μεταβάλει την επίσκεψη των (μικρών) επισκεπτών ενός Μουσείου σε μια ευχάριστη εμπειρία, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για κριτική παρατήρηση και κατανόηση των εκθεμάτων, να οδηγήσει στην ανακάλυψη της μαγείας του Μουσείου με ευχάριστο και εύληπτο τρόπο, να προκαλέσει το ενδιαφέρον όχι μόνο για το έκθεμα αλλά και για τον χρόνο και τον χώρο απ’ όπου προήλθε. Παράλληλα, επιδιώκεται η καλλιέργεια της παρατηρητικότητας, της μνήμης, της φαντασίας, η ενίσχυση της ελεύθερης έκφρασης και η ανάπτυξη ικανοτήτων/ δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας.

2 σχόλια:

  1. Τα παιδάκια μας,μείνανε ενδουσιασμενα που πήγαν στο Μουσείο.ενα μεγάλο μπράβο στην κύρια Νέλλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι ιδιαίτερα που μια εκπαιδευτική επίσκεψη έχει τόσο θετική επίδραση στη Σχολική μας Κοινότητα!!!Έχουμε ένα πραγματικό στολίδι στην πόλη μας,το Αρχαιολογικό μας Μουσείο και είναι στο χέρι μας να το αξιοποιήσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή