Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Αγαπητό μου παιδί...

Αγαπητό μου παιδί, πριν λίγες μέρες άφησες το νηπιαγωγείο μετά από μια γεμάτη σχολική χρονιά!

enellys.blogspot.com

Αγαπητό μου παιδί! Να είσαι καλοτάξιδο στης ζωής σου το ταξίδι! Ευχή μου την πορεία σου να μην ταράξει τρικυμία καμιά.

enellys.blogspot.com

Αγαπητό μου παιδί, μην ξεχνάς ποτέ τον όμορφο χρόνο που περάσαμε μαζί. Κι ας είναι αυτό το σχολείο το σημείο αναφοράς σε κάθε στιγμή χαράς ή λύπης.

enellys.blogspot.com

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή πρόοδο και καλή σταδιοδρομία. Εύχομαι για σένα να ξεκινάει ένας δρόμος επιτυχίας και εκπλήρωσης επιθυμιών. Κυρίως όμως εύχομαι να καταφέρεις να αγγίξεις τα όνειρά σου, πριν οι ανάγκες της καθημερινότητας αγγίξουν εσένα και κάνουν τα χρώματά τους να ξεθωριάσουν. Να είσαι πάντα καλά και να ξέρεις ότι
 το « πρώτο σου σχολείο »
 νοερά θα είναι πάντα δίπλα σου.

enellys.blogspot.com


Με αγάπη
Η νηπιαγωγός  σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου