Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Βιβλιοτρεχάλα Φιλαναγνωσίας

enellys.blogspot.com

Οι φωτογραφίες οι οποίες περιλαμβάνονται στο βίντεο που ακολουθεί είναι από τις δράσεις Φιλαναγνωσίας που πραγματοποίησα με τους μαθητές του τμήματός μου στο 7ο Νηπιαγωγείο Πύργου, προκειμένου να πάρουμε μέρος στο Μαραθώνιο Ανάγνωσης Βιβλίων των εκδόσεων Ψυχογιός κατά τη σχολική χρονιά 2016-17 και μέσα στα πλαίσια του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων «…παραμύθι,Μύθοι,μύθι,το κουκί και το ρεβύθι…». Οι δράσεις αυτές έγιναν μετά από την αφήγηση, ενασχόληση και τις δημιουργικές δραστηριότητές μας μέσα στην τάξη με τα ακόλουθα βιβλία :

-ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕΤΡΑΣ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ:
Συγγραφέας: Μάκης Τσίτας
Εικονογράφηση: Καρακασόγλου  Γεώργιος

Υπόθεση:Η Μαρία-Χριστίνα δε νυστάζει. Δε θέλει να κοιμηθεί. Η μαμά όμως της λέει να κλείσει τα ματάκια της και να μετρήσει προβατάκια! Η Μαρία-Χριστίνα σκέφτεται τα κάτασπρα, στρουμπουλά προβατάκια κι αρχίζει να τα μετράει: «Ένα, δύο, τρία, τέσσερα…». Αλλά δε βλέπει το πέμπτο… Και ξεκινάει πάλι να μετράει και να ξαναμετράει αλλά διαρκώς κάτι συμβαίνει που την μπερδεύει. Πότε επιτέλους θα μαζευτούν όλα τα προβατάκια για να κοιμηθεί κι εκείνη ήσυχη;Μια γλυκιά ιστορία που θα βοηθήσει τις μαμάδες να κοιμίσουν τα παιδάκια τους.

και…

-Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ
 Συγγραφέας:  ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ
Εικονογράφηση: Σπυρίδωνος Χρυσούλα

Υπόθεση: H γιαγιά μου… με περιμένει, όταν πάω να τη δω, μ’ ανοιχτή την αγκαλιά της, κι εγώ σφίγγω τα χέρια στον λαιμό της και μυρίζω τα μαλλιά της.
Ο παππούς μου… δε βλέπει λέξη να διαβάσει αν δε φοράει τα γυαλιά του, αλλά αστράφτει, όταν με βλέπει, απ’ τη χαρά του.
Η γιαγιά μου και ο παππούς μου… δεν είναι πλούσιοι, σπουδαίοι, διάσημοι κι αστραφτεροί, μα νιώθω τυχερή γιατί τους έχω κι εκείνοι νιώθουν εξίσου τυχεροί.

                                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου