Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

Ο εαυτός μου(1)

Μια δραστηριότητα που κάναμε στην τάξη μας εξετάζοντας  και ανακαλύπτοντας 'ΤΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ' -μεταξύ άλλων-είναι και η εξής:
Σε ένα χαρτονάκι κάθε παιδί έβαλε το χεράκι του κι εγώ του σχεδίασα το αποτύπωμα,γύρω γύρω.Αυτό το αποτύπωμα το έκοψε και το πήρε στο σπίτι μαζί με το σημείωμα που ακολουθεί.



Την επόμενη μέρα το επέστρεψε συμπληρωμένο και με ...χαμόγελο ...ως τα αυτιά!!!Το παρουσίασε στην παρεούλα με τη δική μου βοήθεια,συζητώντας για τα προτερήματα του καθενός,συγκρίνοντας,συμπληρώνοντας και βγάζοντας συμπεράσματα ...ως προς τη μοναδικότητα του εαυτού του.
Σκεφτήκαμε και φτιάξαμε μια αφίσα με όλα τα αποτυπώματα-χεράκια,'Το μπουκέτο της τάξης μας'
η οποία και κοσμεί το χώρο μας,δίνοντας πολλούς πόντους υπερηφάνειας στους μικρούς μου μαθητές!!!(αλλά και το φόντο του ιστολογίου ).





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου