Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

SOS "Σε 30 δευτερόλεπτα θα ...πνιγώ"

 






      Η θάλασσα και η πισίνα είναι από τα αγαπημένα «καταφύγια» των παιδιών το καλοκαίρι για παιχνίδι και ανέμελες στιγμές.Οι βουτιές και το κολύμπι είναι μια δραστηριότητα που τα παιδιά λατρεύουν τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά είναι κάτι που επιπλέον χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.




Οι ανέμελες στιγμές και η ξεγνοιασιά μπορεί να ενέχει σοβαρούς κινδύνους, ενώ το πιο επικίνδυνο βέβαια είναι ο πνιγμός. Ένας από τους βασικούς κανόνες για το κολύμπι των παιδιών είναι να μην έχουν γευματίσει την τελευταία μία με δύο ώρες, ενώ όσο καλό μπάνιο κι αν γνωρίζει ένα παιδί δεν θα πρέπει να μένει χωρίς επιτήρηση από το/ τους συνοδούς του.
     Αυτό θέλει να δείξει και το παρακάτω βίντεο παραγωγής της οργάνωσης «Abbey’ s hope», οι ιδρυτές της οποίας είναι ένα ζευγάρι που έχασε την κόρη του μετά από ατύχημα σε πισίνα.Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα, έχει σκοπό να δείξει σε όλους τους γονείς ότι το κακό μπορεί να γίνει, όσο κι αν μας φαίνεται απίστευτο. Το κορίτσι που εμφανίζεται στο βίντεο λέει: «Το 88% των παιδικών πνιγμών γίνονται με την παρουσία ενός ενήλικα. Ο μπαμπάς μου νομίζει ότι η μαμά μου με προσέχει ενώ κολυμπάω και εκείνη νομίζει το ίδιο για τον μπαμπά μου. Στην πραγματικότητα, δεν με προσέχει κανείς. Σε ένα λεπτό θα πνιγώ ενώ βρίσκομαι στον ίδιο χώρο με τους γονείς μου και τους φίλους μου».
Δείτε το...








                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου