Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Η γιαγιά και ο παππούς μου

Η γιαγιά και ο παππούς μου
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

της ζωής είναι σοφοί,
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

κάθομαι στην αγκαλιά τους
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

που είναι απ' όλες πιο ζεστή.
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

Το Θεό ευχαριστώ
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

και το χέρι τους κρατώ,
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

άγγελοι εσείς κοντά μου
enellys.blogspot.com

enellys.blogspot.com

ο παππούς και η γιαγιά μου!

Και για όποιον ενδιαφέρεται να το χρησιμοποιήσει, αντιγράφω εδώ το ποιηματάκι με τα πολύ ωραία και συγκινητικά λόγια...


Η γιαγιά και ο παππούς μου
της ζωής είναι σοφοί,
κάθομαι στην αγκαλιά τους
που είναι απ' όλες πιο ζεστή.
Το Θεό ευχαριστώ
και το χέρι τους κρατώ,
άγγελοι εσείς κοντά μου
ο παππούς και η γιαγιά μου!

...αλλά και το ακόλουθο αρχείο που είναι πολύ χρήσιμο σε ανάλογες περιπτώσεις





Ας απολαύσουμε δύο τρυφερά παραμύθια που αγγίζουν τις καρδιές μας για τα δυο πολυαγαπημένα μας πρόσωπα, τη γιαγιά και τον παππού…

... Γίνεται ποτέ μια γιαγιά να είναι μικρή και πολύχρωμη; Γίνεται, λέει η ηρωίδα του βιβλίου " Η ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ". Είναι η γιαγιά η δική της, που μπορεί να παίζει, να ζωγραφίζει, να λέει παραμύθια, να γελάει και να γεμίζει ο κόσμος χρώματα! Γι' αυτό και η εγγονή της θα προσπαθήσει να την κάνει γιαγιά όλων των παιδιών της τάξης της!... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Στο υπέροχο βιβλίο “ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ” ζωντανεύει η ιστορία που ξεκινάει από τις καρδιές ενός παππού και του εγγονού του, οι οποίοι περνούν χρόνο μαζί και γράφουν ένα βιβλίο με τις περιπέτειές τους.

Μία τρυφερή και συγκινητική ιστορία για την απέραντη αγάπη που μοιράζονται οι παππούδες με τα εγγόνια τους! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου